ОСВІТНЯ ПРОГРАМА 5-6 КЛАСУ НУШ

1.Пояснювальна записка

Освітня програма, спрямована на:

  • формування в учнів сучасної наукової картини світу; виховання працьовитості, любові до природи; розвиток в учнів національної самосвідомості;
  • формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та національної культури;
  • формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві;
  • виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави;
  • створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

Важливим показником життєвої компетентності школяра, його життєздатності, спроможності правильно орієнтуватися у життєвих реаліях та допомагати розв'язувати проблеми є цілісне світобачення. Тому освітня діяльність у 5 класі спрямовується на сформованість базових особистісних якостей дитини, таких як: міжособистісна злагода, міжособистісне партнерство, самостійність, чуйність, шанобливість, допитливість, спостережливість, креативність, розсудливість. Наказом Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795(у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 серпня 2021 року № 898, наказу Міністерства освіти і науки України від 29 вересня 2021 року №1031, наказу Міністерства освіти і науки України від 13 грудня 2021 року №1358, наказу Міністерства освіти і науки України від 02 лютого 2022 року №96, наказу Міністерства освіти і науки України від 09 лютого 2022 року № 143, наказу Міністерства освіти і науки України від 11 квітня 2022 року № 324 ) надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» 95 модельним навчальним програмам для базової середньої освіти, у змісті яких реалізуються концептуальні засади нового Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898.

Модельні навчальні програми створено відповідно до Переліку модельних навчальних програм для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти Типової освітньої програми, для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19 лютого 2021 року № 235.

Модельні навчальні програми відповідно до Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 20 липня 2020 року № 931, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2020 року за № 1119/35402, пройшли комплексну експертизу та за рішенням предметних експертних комісій, склад яких затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 22 січня 2021 року № 95, рекомендовані до надання грифа Міністерства освіти і науки України.

Ці модельні навчальні програми стануть основою для розроблення нової навчальної та навчально-методичної літератури для учнів 5-9 класів.

2. Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти

Навчання за освітньою програмою базової середньої освіти можуть

розпочинати учні, які на момент зарахування (переведення) до закладу загальної

середньої освіти, що забезпечує здобуття відповідного рівня повної загальної

середньої освіти, досягли результатів навчання, визначених у Державному

стандарті початкової освіти, що підтверджено відповідним документом

(свідоцтвом досягнень, свідоцтвом про здобуття початкової освіти).

У разі відсутності результатів річного оцінювання з будь-яких предметів

та/або державної підсумкової атестації за рівень початкової освіти учні повинні

пройти відповідне оцінювання упродовж першого семестру навчального року.

Для проведення оцінювання наказом керівника закладу освіти створюється

комісія, затверджується її склад (голова та члени комісії), а також графік

проведення оцінювання та перелік завдань з навчальних предметів.

Протокол оцінювання рівня навчальних досягнень складається за формою

згідно з додатком 2 до Положення про індивідуальну форму здобуття загальної

середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України

12 січня 2016 року № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України

від 10 липня 2019 року № 955), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України

03 лютого 2016 р. за № 184/28314.

3. Опис інструментарію оцінювання

Оцінюванню підлягають результати навчання з навчальних предметів,

інтегрованих курсів обов’язкового освітнього компонента типового навчального

плану. Педагогічна рада закладу загальної середньої освіти може прийняти

рішення про оцінювання результатів навчання складників вибіркового освітнього

компонента.

Оцінювання відповідності результатів навчання учнів, які завершили

здобуття базової середньої освіти, вимогам Державного стандарту здійснюється

шляхом державної підсумкової атестації.

Оцінювання результатів навчання учнів має бути зорієнтованим на ключові

компетентності і наскрізні вміння та вимоги до обов’язкових результатів навчання

у відповідній освітній галузі, визначені Державним стандартом.

Встановлення відповідності між вимогами до результатів навчання учнів,

визначеними Державним стандартом, та показниками їх вимірювання

здійснюється відповідно до системи та загальних критеріїв оцінювання

результатів навчання учнів, визначених Міністерством освіти і науки України.

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є: поточне,

підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання та державна підсумкова

атестація.

Річне оцінювання здійснюються за системою оцінювання, визначеною законодавством, а результати такого оцінювання відображаються у свідоцтві досягнень, що видається учневі щороку. Поточне та підсумкове оцінювання результатів.

3.Загальний обсяг річного навчального навантаження

із навчанням українською мовою (5 клас) відповідає Типовому навчальному плану

Назва освітньої галузі

Навчальне навантаження

5 клас

Рекомендоване*

Мінімальне*

Максимальне

*

Мовно-літературна**

На тиждень

11

10

13

Нарік

385

350

455

Математична

На тиждень

5

4

6

Нарік

175

140

210

Природнича

На тиждень

2

1,5

3

Нарік

70

52,5

105

Соціальна і здоров’я-

збережувальна

На тиждень

1,5

1

3

Нарік

52,5

35

105

Громадянська та історична

На тиждень

1

1

2

Нарік

35

35

70

Технологічна

На тиждень

2

1

3

Нарік

70

35

105

Інформатична

На тиждень

1,5

1

2

Нарік

52,5

35

70

Мистецька

На тиждень

2

1

3

Нарік

70

35

105

Фізична культура***

На тиждень

3

3

3

Нарік

105

105

105

Усього

На тиждень

29

Нарік

1015

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей,вибіркових освітніх компонентів, проведення

індивідуальних консультацій та групових занять

На тиждень

2

Нарік

70

Загальнорічна кількість навчальних годин, що

фінансуються з бюджету(без урахування поділу на групи)

На тиждень

31

Нарік

1085

Граничнодопустиме

навантаженняучнів****

На тиждень

Нарік

3.Загальний обсяг річного навчального навантаження

із навчанням українською мовою (6 клас) відповідає Типовому навчальному плану

Назва освітньої галузі

Навчальне навантаження

6 клас

Рекомендоване*

Мінімальне*

Максимальне

*

Мовно-літературна**

На тиждень

11

10

13

Нарік

385

350

455

Математична

На тиждень

5

4

6

Нарік

175

140

210

Природнича

На тиждень

4

2

5

Нарік

140

70

175

Соціальна і здоров’я-

збережувальна

На тиждень

1,5

1

3

Нарік

52,5

35

105

Громадянська та історична

На тиждень

2

1,5

3

Нарік

70

52,5

105

Технологічна

На тиждень

2

1

3

Нарік

70

35

105

Інформатична

На тиждень

1,5

1

2

Нарік

52,5

35

70

Мистецька

На тиждень

2

1

3

Нарік

70

35

105

Фізична культура***

На тиждень

3

3

3

Нарік

105

105

105

Усього

На тиждень

29

32

Нарік

1015

1120

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей,вибіркових освітніх компонентів, проведення

індивідуальних консультацій та групових занять

На тиждень

2

2

Нарік

70

70

Загальнорічна кількість навчальних годин, що

фінансуються з бюджету(без урахування поділу на групи)

На тиждень

31

34

Нарік

1085

1190

Граничнодопустиме

навантаженняучнів****

Натиждень

Нарік

На основі освітньої програми складено навчальний план, що конкретизує організацію освітнього процесу, загальний обсяг навчального навантаження та тривалість освітніх галузей і предметів, детальний розподіл навчального навантаження на тиждень (Додаток 1).

Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру першого року адаптаційного циклу базової середньої освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальний план 5-6 класу передбачає реалізацію освітніх галузей Державного стандарту. Кількість годин на вивчення предметів визначена відповідно кількості рекомендованих годин Типовим навчальним планом з українською мовою навчання.

Варіативна складова навчального плану передбачає включення курсів:

1

Курс за вибором «Етногеографія»

1

2

Міжгалузевий інтегрований курс «STEM»

1

Формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюватиметься не лише в рамках предметів «Фізична культура» та «Здоров'я, безпека та добробут», а інтегруватиметься у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчальних планів.

Навчальний план зорієнтований на роботу закладу освіти за 5-денним навчальними тижнем. Вивчення предметів, які мають неповну кількість годин на тиждень (0,5,1,5) буде проводитись протягом одного семестру.

Змістове наповнення предметів «Фізична культура», «Технології» сформовано з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, кадрового забезпечення. Зміст варіативних модулів затверджено педагогічної радою_______________________ від протокол № .

4. Опис очікуваних результатів навчання за освітніми галузями.

Перелік освітніх галузей. Типову освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мовно-літературна

Математична

Природнича

Соціальна і здоров’язбережувальна

Громадянська та історична

Технологічна

Інформатична

Мистецька

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

Завдання освітніх ліній у 5-6 класі реалізуються на основі тематичного планування та інтегрованого підходу до змісту та організації освітньої діяльності. Побудова освітнього процесу на засадах інтегрованого підходу забезпечує єдність та взаємопов’язаність усіх освітніх ліній у кожній темі, що реалізується як цілісна змістова та діяльнісна одиниця освітнього процесу.

Зміст програми дає можливість формування у здобувачів освіти таких ключових компетентностей:

  • вільневолодіннядержавноюмовою,щопередбачаєумінняусноіписьмововисловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження;
  • здатність спілкуватися українською та англійською мовами, що передбачає активне використання української мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади; можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;
  • математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;
  • інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;
  • екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміння важливості збереження природи для сталого розвитку суспільства;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;
  • навчання упродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами для досягнення спільної мети, активність в житті класу і школи, повагу до прав інших осіб, уміння діяти в конфліктних ситуаціях, пов’язаних з різними проявами дискримінації, дбайливе ставлення до власного здоров’я і збереження здоров’я інших людей, дотримання здорового способу життя; культурна компетентність, що передбачає залучення до різних видів мистецької творчості (образотворче, музичне та інші види мистецтв) шляхом розкриття і розвитку природних здібностей, творчого вираження особистості;
  • підприємливість та фінансова грамотність, що передбачають ініціативність, готовність брати відповідальність за власні рішення, вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей, усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально- пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість.

5.Перелік модельних навчальних програм для 5-6класу у 2023/2024 н. р.

Освітня галузь

Модельна навчальна програма

назва

автор(и)

Мовно-літературна (українська мова, українська та

зарубіжна літератури)

Мова-Модельна навчальна програма

«Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти Літератури - Модельна навчальна програма для закладів загальної середньої освіти .

Модельна навчальна програма «Зар.літ 5 клас НУШ «Школа радості»

Авраменко О.М. ,

Заболотний О.В.

Заболотний В.В.

Слоньовська О.В.

Ярмульська І.В.

Ніколенко О.М.

Іссаева О.О.

Мовно-літературна (іншомовна освіта)

Модельна навчальна програма

Іноземна мова5-9 класів для закладів загальної середньої освіти

Зимовшря І.М.

Мойсюк В.А

Тріфан М.С.

Інгулян І.К.

Яковчук М.В.

Математична

Модельна навчальна програма

«Математика.5-6класи»длязакладівзагальної середньої освіти

ВасилишинМ.С.,

Миляник А. І., ПрацьовитийМ.В., Простакова Ю. С.,

Природнича

«Пізнаємо природу».5-6класи (інтегрований курс)»

для закладів загальної середньої освіти

БідаД.Д.,ГільбергТ.Г., Колісник Я.І.

Громадянська та історична освіта

Модельна навчальна програма

«Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти

Бурлака О. В., Власова Н. С., Желіба О. В., Майорський В. В.,

ПіскарьоваІ.О.,

Соціальна та здоров’язбережна

«Здоров’я,безпека та

добробут»5-6класи(інтегрований курс)»для закладів загальної

середньої освіти

Хитра З.М.

Романенко О.А.

Технологічна

Модельна навчальна програма

"Технології.5-6класи"для закладів загальної середньої освіти

Ходзицька І.Ю.,

ГоробецьО.В.,МедвідьО.Ю.

Інформатична

Модельна навчальна програма.

«Інформатика.5-6клас»для закладів загальної середньої освіти

Ривкід Й.Я.

Лисенко Т.І.

Чернікова Л.А.

Шатько В.В.

Мистецька

Модельна навчальна програма

«інтегрований курс Мистецтво. 5-6 класи» (інтегрований курс) для закладів

Масол Л, Просіна О.В.

6. Форми організації освітнього процесу

Освітній процес організовується у в безпечному освітньому середовищі та здійснюється з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, їхніх освітніх потреб.

Основними формами організованої освітньої діяльності 5- класників є щоденні інтегровані заняття, підгрупові предметні заняття, індивідуально-групові заняттярізноїпізнавальноїтапродуктивноїспрямованості.Ціліснебаченнятаструктуратематичних циклів, за якими будується освітній процес, відображаються у плануванні.

Зберігаючи наступність із початковою школою забезпечуємо подальше становлення особистості дитини, її фізичний, інтелектуальний, соціальний розвиток; формуємо здатність до творчого самовираження, критичного мислення, виховуємо ціннісне ставлення до держави,рідного краю, української культури, пошанування своєї гідності та інших людей, збереження здоров’я.

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:

формування компетентностей;

розвитку компетентностей;

перевіркита/або оцінювання досягнення компетентностей;

корекції основних компетентностей;

комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари,конференції,форуми,спектаклі,брифінги,квести,інтерактивні уроки (урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки тощо.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводяться навчально-практичні заняття.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів. В 5 класі освітній процес може організовуватись дистанційно (навчання з використанням дистанційних технологій), відповідно Положення про дистанційне навчання використовуватиметься онлайн платформа для дистанційного навчання – GoogleClassroom. Здійснення взаємодії вчителів та учнів у форматі відеозв’язку GooglMeet.

7.Опис інструментів оцінювання навчальних досягнень учнів

Згідно Закону України «Про повну загальну середню освіту» кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти. Для визначення рівня досягнення учнями результатів навчання учнів 5 класу застосовувати Орієнтовну рамку оцінювання навчальних досягнень здобувачів базової середньої освіти (Додаток 2). Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.

Відповідно рішення педагогічної ради в першій чверті (вересень-жовтень 2022-2023 н.р.) триватиме адаптаційний період, впродовж якого не здійснюється поточне та тематичне оцінювання. Результати навчальних досягнень учня/учениці 5класу з переліку предметів, визначених освітньою програмою відображатимуться в Свідоцтві досягнень (Додаток 1 до Типової освітньої програми) )

Оцінювання результатів навчання здійснювати за 12- бальною системою (шкалою), а його результати позначати цифрами від 1 до 12.

Систему оцінювання результатів навчання в освітніх галузях «Мистецтво», «Соціальна та здоров’я збережувальна», «Фізична культура» здійснювати на позитивному ставленні до кожного учня, і враховувати не рівень недоліків та прорахунків а рівень особистих досягнень. Визначення досягнень учнів у рівнях (Високий, Достатній, Середній, Початковий) з зазначених вище галузей нададуть змогу вчителеві об’єктивно, але водночас, не пригнічуючи особистість, оцінити тих, хто не має яскраво виражених художніх чи фізичних здібностей, проте характеризується сумлінним ставленням до навчання, активністю, ініціативністю.

Формувальне (поточне формувальне) оцінювання, окрім рівневого може здійснюватися у формі самооцінювання, взаємооцінювання учнів, оцінювання вчителем із використанням окремих інструментів (карток, шкал, щоденника спостереження вчителя, портфоліо результатів навчальної діяльності учнів тощо).

Поточне формувальне оцінювання здійснюється системно в процесі навчання на основі алгоритму діяльності вчителя під час організації формувального оцінювання, що забезпечить наступність між підходами до оцінювання навчальних досягнень здобувачів початкової і базової середньої освіти:

  • формулювання об’єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей на певний період (наприклад, заняття, тиждень, період, відведений для вивчення теми, тощо). Основою для вироблення навчальних цілей є очікувані результати навчання, передбачені відповідною навчальною програмою, та критерії оцінювання.
  • інформування учнів про критерії оцінювання, за якими буде визначено рівень їхніх навчальних досягнень на кінець навчального семестру та року. Доцільно впроваджувати поступове залучення учнів до вироблення критеріїв оцінювання результатів окремих видів навчальної діяльності.
  • надання учням зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей. Зворотний зв’язок має бути зрозумілим і чітким, доброзичливим і своєчасним.
  • створення умов для формування вміння учнів аналізувати власну навчальну діяльність (рефлексія).
  • важливим є створення умов для активної участі учнів у процесі оцінювання із застосуванням критеріїв, зокрема шляхом самооцінювання та взаємо оцінювання, та спільне визначення подальших кроків для покращення результатів навчання.
  • корегування освітнього процесу з урахуванням результатів оцінювання та навчальних потреб учнів.

Поточний контроль проводиться систематично з метою встановлення рівнів опанування навчального матеріалу та здійснення корегування щодо застосовуваних технологій навчання. Основна функція поточного контролю – навчальна. Запитання, завдання, тести, тощо спрямовані на закріплення вивченого матеріалу й повторення пройденого, поєднання індивідуальних форм із фронтальною роботою класу.

Тематичне оцінювання здійснюється на основі поточного оцінювання із урахуванням проведених діагностичних (контрольних) робіт, або без проведення подібних робіт залежно від специфіки навчального предмета. Під час виставлення тематичного бала результати перевірки робочих зошитів, не враховуються. Семестрове оцінювання здійснювати за результатами контролю груп загальних результатів відображених у Свідоцтві досягнень.

Семестровий контроль може бути комплексним, проводитись у формі тестування тощо. Фіксація записів тематичного та семестрового оцінювання проводиться в окремій колонці без дати. Оцінка за семестр ставиться за результатами тематичного оцінювання та контролю груп загальних результатів.

Річне оцінювання здійснюється на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри. Окремі види контрольних робітне проводяться. Оцінювання є зорієнтованим на визначені Державним стандартом базової середньої освіти ключові компетентності та наскрізні вміння й передбачені навчальною програмою очікувані результати навчання для відповідного періоду освітнього процесу.

Під час оцінювання навчальних досягнень враховуються дотримання учнями принципів доброчесності, а саме: вияв поваги до інших осіб, їхніх прав і свобод, дбайливе ставлення до ресурсів і довкілля, дотримання принципів академічної доброчесності. У разі порушення учнем / ученицею принципів доброчесності під час певного виду навчальної діяльності, учитель може прийняти рішення не оцінювати результат такої навчальної діяльності.

Розділ 8.Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

кадрове забезпечення освітньої діяльності;

навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності;

матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності;

якість проведення навчальних занять;

моніторинг досягнення учнями результатів навчання(компетентностей).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

оновлення методичної бази освітньої діяльності;

контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

моніторинг та оптимізація соціально-психологічного середовища закладу освіти;

створеннянеобхіднихумовдляпідвищенняфаховогокваліфікаційногорівня педагогічних працівників.

Додаток 1

Навчальний план

Робочий навчальний план для 5 класу розроблено за Типовою освітньою програмою для 5-6 класів, затвердженою наказом МОН основі типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом МОН № 235 від 19.02.2021р.

Назва освітньої галузі

Перелік предметів

Кількість годин

Мовно-літературна

Українська мова та література

6

Зарубіжна література

2

Іноземна(англійська) мова

3,5

Математична

Математика

5

Природнича

Інтегрований курс

«Пізнаємо природу»

2

Соціальна і здоров’я-

збережувальна

Інтегрований курс

«Здоров’я,безпека та добробут»

1

Етика

0,5

Громадянська та історична

Історія України

Всесвітня історія

1

Технологічна

Технології

2

Інформатична

Інформатика

1,5

Мистецька

Інтегрований курс

Мистецтво

2

Фізична культура***

Фізична культура

3

Усього

29,5

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей,вибіркових освітніх компонентів, проведення

індивідуальних консультацій та групових занять

Етногеографія

Міжгалузевий інтегрований курс «STEM»

1

1

Загальнорічна кількість навчальних годин, що

фінансуються з бюджету(без урахування поділу на групи)

31,5

Додаток 2

Навчальний план

Робочий навчальний план для 6 класу розроблено за Типовою освітньою програмою для 5-6 класів, затвердженою наказом МОН основі типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом МОН № 235 від 19.02.2021р.

Назва освітньої галузі

Перелік предметів

Кількість годин

Мовно-літературна

Українська мова та література

6

Зарубіжна література

2

Іноземна(англійська) мова

3,5

Математична

Математика

5

Природнича

Інтегрований курс

«Пізнаємо природу»

2

Соціальна і здоров’я-

збережувальна

Інтегрований курс

«Здоров’я,безпека та добробут»

1

Етика

0,5

Громадянська та історична

Історія України

Всесвітня історія

2

Технологічна

Технології

2

Інформатична

Інформатика

1,5

Мистецька

Інтегрований курс

Мистецтво

2

Географія

Географія

2

Фізична культура***

Фізична культура

3

Усього

32,5

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей,вибіркових освітніх компонентів, проведення

індивідуальних консультацій та групових занять

Міжгалузевий інтегрований курс «STEM»

1

Загальнорічна кількість навчальних годин, що

фінансуються з бюджету(без урахування поділу на групи)

33,5

Додаток

До освітньої програми для 6 класу НУШ

Мокряка М.М.

Навчальний план

Робочий навчальний план для 6 класу розроблено за Типовою освітньою програмою для 5-6 класів, затвердженою наказом МОН основі типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти, затвердженої наказом МОН № 235 від 19.02.2021р.

Назва освітньої галузі

Перелік предметів

Кількість годин

Мовно-літературна

Українська мова та література

6

Зарубіжна література

2

Іноземна(англійська) мова

3,5

Математична

Математика

5

Природнича

Інтегрований курс

«Пізнаємо природу»

2

Соціальна і здоров’я-

збережувальна

Інтегрований курс

«Здоров’я,безпека та добробут»

1

Етика

0,5

Громадянська та історична

Історія України

Всесвітня історія

2

Технологічна

Технології

2

Інформатична

Інформатика

1,5

Мистецька

Інтегрований курс

Мистецтво

2

Фізична культура***

Фізична культура

3

Усього

30,5

Додаткові години для вивчення предметів освітніх галузей,вибіркових освітніх компонентів, проведення

індивідуальних консультацій та групових занять

Етногеографія

Міжгалузевий інтегрований курс «STEM»

1

1

Корекційно- розвиткові

заняття

2

Загальнорічна кількість навчальних годин, що

фінансуються з бюджету(без урахування поділу на групи)

34,5

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування